Benvolgudes famílies, amics i resta de comunitat educativa,
us fem saber que l’escola Cor de Roure ha obtingut un premi especial a les quatre categories a les quals es podia optar en el Concurs de guarniment sostenible de Primavera convocat pel Consell Comarcal de la Conca de Barberà.
De nou, s’ha reconegut la implicació de la comunitat educativa vers el reciclatge i s’ha valorat la gran tasca que es desenvolupa a l’escola per potenciar la creativitat entre el nostre alumnat.
El premi consta d’un taller d’educació ambiental a realitzar al paratge natural d’interès nacional de Poblet (del qual en gaudiran els alumnes de Cicle Inicial) i una dotació econòmica per adquirir material escolar.
Donem les més sinceres gràcies al Consell Comarcal i als membres de la comunitat educativa que han fet que això sigui possible.


