EIX TRANSVERSAL: Un viatge d’emocions a través de l’art, la música i la dansa.

Aquesta setmana, al Cor de Roure, hem realitzat l’Eix Transversal durant els dies 5, 6 i 7 de març.  Aquesta vegada hem volgut relacionar les emocions i les arts en general. El títol ha estat  “UN VIATGE D’EMOCIONS A TRAVÉS DE L’ART, LA MÚSICA I LA DANSA“.

En aquest projecte pretenem que l’alumnat aprengui a conèixer i a expressar emocions en les activitats, tallers i sortides que hem preparat per ells/es. És una proposta educativa que vol promoure el desenvolupament emocional dels infants i la seva creativitat.

Moltes de les activitats que s’han plantejat han estat molt diferents i molt engrescadores per a tot l’alumnat. També heu vist que en tots els casos no han anat amb el seu grup classe ja que aquestes han estat plantejades en grups internivells. El resultat ha estat uns dies que els infants han pogut gaudir i emocionar-se d’una manera lúdica i divertida.

Com a cloenda el divendres per la tarda hem realitzat unes coreografies i danses per cicles amb la supervisió de la mestra de Música la Cristina. I en acabar tothom ha pogur ballar i expressar-se amb el Taller de dansa i moviment de la Mei Casabona.

Moltes gràcies a tots els col·laboradors que ens han vingut a ajudar i a tots els organitzadors que han fet possible aquesta setmana tan excepcional.

Aquí us deixem unes fotos.

  1. CIRCUIT EMOCIONAL
  2. TALLERS D’EXPERTS
  3. ESTADA EMOCIONAL
  4. SEGNI MOSSI
  5. TANCAMENT

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>