ENS ACOMIADEM DELS ALUMNES DE 6È

Ahir divendres dia 26 de juny a les 12 del migdia, ens vam acomiadar dels alumnes de 6è de l’escola. Va ser un comiat molt diferent, especial, però no per això menys emotiu que la resta. Així doncs, va ser un matí on les emocions van estar a flor de pell, amb els discursos tant de la Mercè, de la Pilar, com dels alumnes. A més a més, no només acomiadàvem als de 6è, que aquest setembre començaran una nova etapa en la seva vida, sinó que també acomiadàvem a la Mercè, que després d’una llarga trajectòria a l’escola, també iniciarà una nova etapa, en aquest cas la jubilació. Desitgem tant als alumnes com a la Mercè moltíssima sort en aquestes noves etapes i que de ben segur que sempre tindran un trosset de cor que serà de roure.

En aquest enllaç podreu veure les fotos i vídeos de la festa d’ahir:

IMPORTANT PER ALS PARES DE 6È! Si voleu les fotos que vam passar ahir als nens de tots els anys que han estat a l’escola, podeu venir el proper DILLUNS DIA 6 DE JULIOL DE 9 A 12. Veniu preparats amb un USB (o dos, o tres) amb el màxim d’espai possible, ja que hi ha més de 500 fotos. Pregunteu per l’Oriol que ell us les donarà.