Projecte “La Psicomotricitat Aucouturier a la nostra escola”

Aquest curs 2023-2024 hem iniciat un nou projecte a Infantil, concretament a Psicomotricitat. Aquest projecte s’anomena a La Psicomotricitat Aucouturier a la nostra escola.

Per poder dur a terme el projecte, durant aquest curs s’ha participat en la convocatòria “Activa el teu projecte 2023-2024” de l’Ajuntament de Girona i s’ha donat a conèixer a la comunitat educativa. Gràcies a la subvenció de l’Ajuntament de Girona i l’aportament ecònomic de l’AFA s’ha pogut implementar i tot l’alumnat d’Infantil ja pot gaudir del nou material adquirit.

La metodològia Aucouturier té com a objectius millorar el desenvolupament físic respectant els diferents ritmes de treball; millorar la consciència corporal i la coordinació a través del joc; fomentar la cooperació i el treball en equip; facilitar i millorar la relació amb els altres, afavorir l’autoconeixement i ajudar a la superació de reptes. Tot això d’una manera lúdica, significativa i adaptada a tots els nivells.

Per dur a terme aquesta metodòlogia es fan servir matalassos, espatlleres, bancs suecs, diverses figures geomètriques de gomaespuma i altres elements que promoguin aquest tipus d’activitat. Gràcies a l’aportació econòmica de l’Ajuntament de Girona i l’AFA, s’han adquirit tots els elements descrits anteriorment i a partir d’ara es podrà dur a terme aquest projecte. Finalment volem agraïr tant al consistori com a l’AFA l’ajuda per a l’adquisiciódel nou material, a la comunitat educativa per creure i apostar per aquesta metodologia i als alumnes per la bona acollida i participació activa que li dóna sentit a tot allò que fem.

Projecte subvencionat per: