El passat 23 d’abril, per celebrar la Diada de Sant Jordi, els alumnes de 6è vam participar en diferents activitats que ens van permetre gaudir d’un dia molt especial dedicat a la lectura i a la cultura.
Al matí vam sortir a passejar per les parades de llibres i roses. Va ser una experiència molt enriquidora: vam poder descobrir nous llibres i fer-nos una idea dels que ens agradaria tenir a casa o a la biblioteca de l’escola. També vam viure moments molt especials com escriure en Braille i conèixer un escriptor de còmics que crea històries ambientades en la ciutat de Girona. Ens va encantar escoltar-lo i veure com dóna vida als seus personatges!
A la tarda vam compartir una estona molt bonica amb els nens i nenes de 2n, fent els acompanyaments lectors. Vam llegir plegats i vam conversar sobre els contes. Va ser una activitat molt emotiva i enriquidora per a tothom.
Aquí us deixem unes quantes fotografies:












