Premis del Concurs Cultural i Esportiu 2024

Un curs més, com a escola del Pla Català de l’Esport, hem participat en el CONCURS CULTURAL I ESPORTIU (32a edició)un programa per desenvolupar les qualitats artístiques dels nens, nenes, nois i noies de la comarca a través de l’esport com a manifestació cultural. El tema d’aquest curs ha estat “ELS JOCS OLÍMPICS“.

Hem participat un total de 18 CENTRES i hem arribat a 2531 participants.

Aquest treball interdisciplinar es promou des de l’àrea d’educació física i es porta a terme amb la valuosa col·laboració dels mestres que s’encarreguen de fer la plàstica als diferents cursos de primària i que han sabut inspirar molt bé als nostres participants, i a la resta de mestres que sempre els hi anima a fer-lo.

Dilluns 12 de febrer a la tarda, a la Factoria Cultural Coma Cros de Salt, es va fer el lliurament dels  guardons.  Van rebre diplomes i obsequis els 5 finalistes de cada categoria i la nostra escola va tenir una finalista de cada categoria: prebenjamí, benjamí i aleví. Tots i totes van anar molt contents i contentes acompanyats/des de les seves famílies. El nostre agraïment també a les famílies per la seva col·laboració.