Premis del Concurs Cultural i Esportiu 2022

Un curs més, com a escola del Pla Català de l’Esport, hem participat en el CONCURS CULTURAL I ESPORTIU (30a edició), un programa per desenvolupar les qualitats artístiques dels nens, nenes, nois i noies de la comarca a través de l’esport com a manifestació cultural. El tema d’aquest curs ha estat “Els valors”.

Hem participat un total de 13 escoles i 1478 participants.

Aquest treball interdisciplinar es promou des de l’àrea d’educació física i es porta a terme amb la valuosa col·laboració dels mestres que s’encarreguen de fer la plàstica als diferents cursos de primària i que han sabut inspirar molt bé als nostres participants, i a la resta de mestres que sempre els hi anima a fer-lo.

Ahir a la tarda, 14 de febrer, a la Factoria Cultural Coma Cros de Salt, es va fer el lliurament dels  guardons.  Van rebre diplomes i obsequis els 5 finalistes de cada categoria i la nostra escola va tenir una finalista de cadascuna d’elles. Totes van anar molt contentes acompanyades de les seves famílies. El nostre agraïment també a les famílies per la seva col·laboració.

Categoria Prebenjamí (1r i 2n): Modalitat Mascota.

Categoria Benjamí (3r i 4t): Modalitat Mascota.

Categoria Aleví (5è i 6è): Modalitat Dibuix.

I abans de marxar vam tenir una sorpresa!

Fan un sorteig d’un lot de material fungible d’educació física entre les escoles amb més participació i nosaltres van ser una de les 5 que complien els requisits!

I… sorpresa! La mà innocent ens va escollir!!!

És la primera vegada que ens ha tocat i estem molt i molt contents i contentes!

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!

Vídeo twitter Consell Esportiu

I per acabar una frase de Pablo Picasso:

“Todos los niños nacen artistas. El problema es cómo seguir siendo artistas al crecer.”

I per tant! Animem a tots els nostres artistes, tant els finalistes com els que no han estat seleccionats, però que porten el dibuix al cor, a continuar desenvolupant aquest talent.

I … recordeu fer activitat física tots els dies!

Fins a la propera edició!