Aquest curs hem celebrat el Nadal com ja no recordàvem. I és que per primera vegada, després de la pandèmia, l’hem pogut celebrar les dues classes juntes!
El dimarts a la tarda vam fer cagar el tió. Com que hi havia els dos tions de 4t, ens van cagar el doble: pilotes, raquetes i pilotes de bàdminton, llibres per a la biblioteca de la classe i una bossa de llaminadures per a cada un de nosaltres.
El dimecres al matí, primer vam fer un taller de mandales de Nadal i després vam fer un esmorzar típic de Nadal amb refrescos variats i torrons de xixona, de xocolata i de crema cremada. Ja us podeu imaginar quin va ser el primer en acabar-se!! Efectivament, el de xocolata.
I per acabar, vam fer una quina de Nadal. Per a molts de nosaltres era tota una novetat però, una vegada explicat el joc, va ser bufar i fer ampolles. Quins nervis!! Va ser molt divertit.
Des d’aquí l’equip de mestres de 4t us volem desitjar que passeu un Bon Nadal i un Feliç Any 2023 amb salut, benestar i prosperitat.








