Extraescolar de Multiesport (PCEE): Demà TROBADA-1

Alumnes de 5è i 6è que feu Multiesport dijous a la tarda:

COM JA US VAN DIR PER CLASSDOJO DEMÀ TENIM LA PRIMERA TROBADA! Ens anem a l’escola Àgora!

RECORDEU que els dies de les trobades, l’activitat té una durada de 2 hores (de 16:30 a 18:30h) comptant el temps de desplaçament dels alumnes de les diferents escoles. Per tant, sortirem DE LA NOSTRA ESCOLA (CASSIÀ), a les 18:30h.

  • TROBADA 1 – 24/01/2019 – ESCOLA ÀGORA
  • TROBADA 2 – 21/02/2019 – ESCOLA STA. EUGÈNIA
  • TROBADA 3 – 21/03/2019 – ESCOLA DALMAU CARLES
  • TROBADA 4 – 25/04/2019 – ESCOLA MONTFALGARS
  • TROBADA 5 – 23/05/2019 – ESCOLA CASSIÀ COSTAL

IMPORTANT:

  • Els dies de trobada sí podem portar berenar (tindrem temps en el camí d’anada a les escoles, mestre arriben totes les escoles). Podem portar una bossa o motxilla petita amb:
    • Un petit entrepà o fruita (RES INDUSTRIAL, RECORDEU QUE DES D’EDUCACIÓ FÍSICA TREBALLEM LA SALUT). Podria ser també una mica de pa amb xocolata amb llet o negre.
    • Una ampolla d’aigua (optatiu, allà hi ha font).

Tothom amb xandall, calçat esportiu i moltes ganes de jugar!

Fins demà!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>