ELS ALUMNES DE I3 ACOMIADEM L’ALBA I LAMINE

Benvolgudes famílies,

Ja fa uns quants anys que la nostra escola forma part del PROJECTE SINGULAR que engloba part d’escoles i instituts per tal d’ajudar en la formació dels estudiants d’ESO que vulguin venir a fer pràctiques a les aules d’I3, ajudar i veure’n el funcionament.

Durant aquest curs, hem tingut a L’Alba i en Lamine, estudinants de l’Institut Carles Rahola, cada dimarts i dimecres matí. Ens han ajudat molt i de ben segur que els nens i les nenes d’I3 els trobaran a faltar.

Dimecres els hi vàrem fer un comiat com cal!!! Menjant galetes i cantant i ballant cançons!!!

Alba i Lamine! MOLT BON ESTIU I MOLTA SORT AL NOU CURS!!!

LES MESTRES DE I3