6è: La grada suma: ens conviden als partits de bàsquet i futbol!

Al llarg del primer i segon trimestre, els vostres fills i filles han realitzat el projecte “La Grada Suma”, dins l’àrea d’educació física.

Els objectius d’aquest programa, promogut pel Consell Esportiu del Gironès, i en què col·labora  l’Uni Girona i el Girona FC són:

• Educar en valors mitjançant l’esport amb una transferència directa a la societat.
  • Potenciar els valors implícits en l’esport.
  • Reflexionar entorn l’ambient que es viu en un esdeveniment esportiu.
  • Minimitzar les conductes inapropiades dins i fora del terreny de joc.
  • Conscienciar els mitjans de comunicació de la importància del tractament informatiu de les notícies esportives.
  • Despertar la mirada crítica dels espectadors tant a la grada com a través dels mitjans.

La primera part de l’activitat consistia en la realització d’algunes activitats, proposades pel Consell Esportiu, que els vostres fills i filles han realitzat a l’escola, alguna d’elles també en la tutoria.

En finalitzar vam enviar una memòria de com s’havíem portat a terme les activitats i ara arribem a la part de transferència en un esdeveniment esportiu.

L’Uni Girona i el Girona FC ens conviden a assistir a dos partits. La nostra escola té assignats dos dies.

Avui hem donat una circular on especifica que diumenge 5 de març és el partit de bàsquet i tornant de carnaval (dimarts 28 o dimecres 1 a primera hora del matí) heu de retornar el full d’assistència.

Us hi esperem!