6è, guanyadors del concurs de “Les aventures de la Napeu”

Hola famílies!

Els alumnes de 6è vam participar al llarg del segon trimestre al concurs de “Les aventures de la Napeu”. Durant 10 setmanes l’autor del llibre, Màrius Serra, ens va enviar uns vídeos molt divertits amb uns enigmes que havíem de resoldre.

Aquests enigmes consistien en descobrir una lletra (que era el número del capítol on havíem de buscar la paraula) i una paraula, que havíem de trobar en un dels dos llibres del concurs: “”Les aventures de la Napeu. Més vella que l’anar a peu” i “Les aventures de la Napeu. Tot OK”.

No us penseu que eren enigmes fàcils… però amb la col·laboració i l’enginy de tots sempre aconseguíem resoldre’ls!

Finalment, va arribar la gran final i quatre escoles vam empatar a punts. No havíem fallat ni un enigma, ni una lletra! Aquest dimecres es va fer un sorteig i…

HEM GUANYAT!

El premi consisteix en un lot de 15 llibres valorat en 150 euros i la visita de l’autor i la il·lustradora a la nostra escola! No podem estar més contents!

Quan rebem la visita ja us ho explicarem. Fins aviat!

Alumnes i tutores de 6è.