5è: Primer assaig cantata TJC “La Pàmpols i les llegendes de Girona” ♪

Bon dia famílies,

Avui dimarts 28 de febrer, amb els nens i nenes de 5è hem anat a fer el primer assaig de la cantata que estem treballant a música: La Pàmpols i les llegendes de Girona. Enguany, aquesta cantata per a veus blanques i conjunt instrumental és dirigida i creada pel director, músic i compositor, Albert Gumí i està dediacada als nens i nenes de l’EMM (Escola Municipal de Música) de Girona, en motiu del seu 25è aniversari.

Un cop hem arribat a l’Auditori de la Mercè, ens hem trobat amb altres escoles de Girona, quanta mainada cantaire! Just a l’entrar, l’Albert ja estava a punt per donar-nos la benvinguda, fer-nos cantar i les quatre pinzellades a tenir molt en compte de les primeres quatre cançons que hem après a l’escola:

Us deixem amb una mostra de fotografies.  Ha estat un matí molt musical i ben entretingut! ♫

Tenim moltes ganes de que ens vingueu a veure el dimecres 7 de juny a l’Auditori Palau de Congressos de Girona. Més endavant, ja us anirem informant d’aquest espectacle! De moment, assajar i a saber-se molt bé les cançons que us cantarem!