4 JEROGLÍFICS MUSICALS ♪ (cicle inicial: 27 al 3 de maig)

Bon dia nens i nenes de cicle inicial,☼

Com esteu?  Desitjo que molt bé, avui ja podem sortir a estirar les cames una estoneta! 🙂

ATENCIÓ!! Cada DILLUNS tindreu una activitat de música que haureu de fer per tots els nens i nenes de Cicle Inicial. La penjaré com sempre pel web de l’escola i seguidament enviaré TokApp a les famílies.

Aquesta setmana us proposo una activitat molt diferent de les que hem fet!

Molt i molt us heu de fixar…per tal que aquests Jeroglífics musicals pugueu trobar!

Un cop vista l’activitat què heu de fer?

1. Agafeu un full de paper, llapis i colors (si ho voleu pintar).
  2. Escriviu els 4 jerolífics musicals i feu el dibuix.
  3. Assenyaleu cada jeroglífic amb la família d’instruments que pertany. Hi ha un que és de la família de CORDA, el trobes? Hi ha dos que són de percussió…i un altre que és un símbol del llenguatge musical que dona el nom a les notes.
  4. Quan acabeu, CLICK!!  feu una FOTO del vostre treball i així jo en prenc nota. M’ho envieu al meu @ personal de l’escola.

I us regalo una bonica cançó del …CORONAVIRUS, NO EM FAS POR!!! La podeu cantar i ballar amb la vostra família i passar una bona estona. ♫♫♫♫

A reveure, ja queda poquet!!!

Marta ♪