3r i 4t: Rosita, història d’una florista

El dilluns dia 4 de desembre, va venir a visitar-nos a l’escola la Rosita, una actriu molt peculiar que ens va fer molta gràcia!

Primer de tot, la Rosita es va presentar i ens va explicar una mica la seva vida com a artista i amant del teatre… I és que Rosita, és una senyora alegre, graciosa i amb un sentit de l’humor i manera de parlar que ens feia riure molt. Quins somriures d’orella a orella, a l’escoltar-la!

Rose Flowers GIFs | Tenor

Ens anava explicant unes històries de la seva professió com a florista de carrer, que duia tot tot un reguitzell d’objectes, tots dins d’una antiga maleta de viatge (una llarga faldilla amb detalls florals, un barret rosa xiclet, unes sabates blanques com la neu, un vestit elegant, una caixeta de música del Vals d’Amelie, un teatre petit de fusta amb llumetes, molts de llibres, un pandero, una cadireta de fusta, uns personatges de Playmobil…) . I és que Rosita, era una venedora de flors però que tenia una assignatura pendent: parlar bé la llengua catalana.

Així que apareix el Sr. Higgins, que no té delicadesa amb ella i li parla donant moltes ordres. El Sr. Higgins, li ensenya a pronunciar diferents mots, maneres d’expressar-se segons els accents de les paraules, metàfores, embarbussaments, …Quin riure al sentir-la tot imitant als diferents personatges que Rosita va coneixent, fent canvis de veu, mostrant expressió, emocions, sentiments, …I és que això és fer teatre: saber parlar en públic, expressar-se, posar-se a la pell d’un personatge i sobretot, fer-te’l teu.

cirandinha🤗 in 2023 | Flowers gif, Amazing gifs, Cute gif

Al finalitzar la sessió, tots i totes nosaltres ens vam convertir en un personatge amb les disfresses i retalls de teles que Rosita ens va portar: vestits de pirata, de princesa, d’arlequí, de Rei, de follet …i tot escoltant les indicacions de la Rosita, vam ser actors i actrius per un moment! Va ser molt divertit!!!

➡   Clica a FOTOS 3r i 4t ROSITA

Rose Snow GIF - Rose Snow Winter - Discover & Share GIFs