2n: Espectacle musical “Papageno i Papagena” ♪

Dimecres 15 i dijous 16 de novembre, els nens i nenes de 2n A i 2n B van anar a veure un espectacle musical anomenat “Papageno i Cia” a l’espai Caixa. Sí sí, en directe, amb uns músics i uns cantants d’allò més divertits!

Hem descobert que l’òpera és una gènere de música teatral, on el text es canta i té un acompanyament instrumental, en el nostre cas, tres músics tocant uns instruments de la família de vent: un fagot i dos clarinets.

Mi nombre es Mozart y soy un MusicusWolfgang Amadeus Mozart (Genius Series) - Urban CharmMozart Amadeus Sticker - Mozart Amadeus Wolfgang - Discover ...En clave de fagot: Temas con acompañamientofagot  i clarinet

Mozart, compositor i pianista (segle XVIII), va ser un nen prodigi que ja de ben petit tocava el violí i el piano i voltava per tot el món a fer concerts, amb el seu pare…

Nosaltres, hem escoltat una petita part d’una de les òperes més importants que va crear Mozart, l’anomenada Flauta Màgica. Concretament, nosaltres hem escoltat el duet de Papageno (home ocell, caçador d’ocells) que busca sense parar poder-se enamorar…però de qui? Doncs de la seva estimada ocelleta, que per fi la troba, la Papagena!

LA FLAUTA MÀGICA DE MOZART A INFANTIL

Abans d’anar a la sortida, a classe vam treballar pinzellades d’aquest compositor (com es deia, què tocava, què vol dir Òpera, …) i els personatges que aniríem a escoltar. També cadascú de nosaltres ha dibuixat el titella de Papageno ó Papagena mentres escoltàvem la peça musical cantada per aquests divertits personatges voladors i enamoradissos!

Aquí us deixem un recull de fotografies. Tot un espectacle!  Gaudiu-les!

Cliqueu a 2n_FOTOS PAPAGENO