2n curs: trobada esportiva de jocs populars i del món a Sant Ponç

Benvolgudes famílies de 2n!

El passat dijous dia 9 de maig els nens i nenes de segon van participar a la XVII trobada esportiva Jocs populars i del món.

La trobada va  començar amb un  esmorzar per continuar amb els jocs que ens esperàvem. Es van organitzar dos circuits , el taronja i el verd, amb   6 jocs cadascú. Els jocs van ser: el cheia, el touching ball, les bitlles catalanes, el   mocador amb pilota,  paper, scissors and stone i el  paracaigudes. Vam jugar amb nens i nenes de 5 escoles de Girona  ( escola Pericot,  Castellum,  Migdia,  Carme Auguet i  Dalmau Carles). Amb la  participició  i col·laboració de  tots i totes es va aconseguir que la trobada fos un èxit. Cal felicitar-los !

Van jugar molt i molt bé  i  s’ho van passar genial!

Us mostrem les fotografies de la trobada.

RECORDEU:

CONTINUEM TREBALLANT!