♫ Clap clap song a 3rA i 3rB: Música i moviment

Bon dia famílies!

• Què hem fet?

A música no ens hem volgut perdre les activitats proposades des de l’àrea d’Educació física que ens han encomanat aquest mes d’abril.

Així que dins del fet de bellugar-se una mica diàriament (60′ al dia, recordeu!), fent Pauses Actives entre classes o a cada canvi de sessió, creant una atmòsfera de treball més cohesiva i divertida, deixant potenciar les nostres possibilitats individuals i col·lectives, de riure (amb la mirada!)  i expressar-nos lliurement, aprenent a despertar la nostra capacitat d’atenció, imitació i reacció, …Tot un reguitzell d’activitats i dinàmiques que es poden englobar en un procés d’aprenentatge musical i d’expressió corporal: MÚSICA I MOVIMENT.

• I com podem fer-ho amb tants d’obstacles dins l’aula?

Tantes cadires i taules,  motxilles i jaquetes, llibres i contes,… doncs… cap problema! Ens aixequem, ocupem l’espai que tenim i …a despertar el nostre cos, que… no és pas massa difícil, i…a música també hem volgut gaudir del lema: CADA PAS, COMPTA!

Sneakers and audiocassette. Music and shoes. Retro, vintage, 80s and 90s.

• I quina activitat hem realitzat?

Doncs…mireu ben atents aquest parell de vídeos dels nens i nenes de 3r tot dansant la cançó Clap clap song, fent servir un trosset de paper de color, desplaçant-nos en rotllana, fent percussió corporal al ritme de la música i veureu que el moviment també és present dins les estones de música (no només a les estones d’esbarjo, EF i menjador).

Hi és present al canvi entre classes, a les pauses quan escoltem els diluvis de pluja d’aquesta darrera setmana, abans i després de la sessió, amb tot, …volem que la música també desperti i estimuli aquests petits i grans alumnes dins l’escola!

Algunes fotografies abans de dansar i moure’ns per l’espai:

Els nens i nenes de 3r us ho hem volgut demostrar i aprenent a prendre consciència que l’activitat física (i musical!) ens fa crèixer millor d’una manera més saludable i enriquidora.

Esperem que us hagin agradat molt!

Una abraçada,

Marta de música

110 ideas de Bailar animada en 2021 | emoticonos animados, imagenes animadas, emoticonos