Educació Física a 2n: primer trimestre

Benvolgudes famílies de 2n curs,

Els nens i les nenes de segon  us volem  explicar què és el que hem treballat aquest primer trimestre al nou curs. 

Hem   après noves normes, hàbits i rutines a la nostra àrea a més de recordar les ja apreses el curs anterior.  Un dels temes principals d’aquest primer trimestre ha estat  l’esquema corporal. També hem realitzat activitats relacionades amb  la lateralitat  (els dos costats: la dreta i l’esquerra) i hem fet jocs cooperatius en el que cada vegada afegim nous reptes.

A més, hem tractat  també els valors  a l’esport participant en la 34a edició  del concurs “Cultural i esportiu del Gironès” fent uns dibuixos preciosos. 

Us hem fet un petit recull de fotografies. 

Esperem que us agr

Recordeu: 

Continuem treballant !

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>