Ahir els nens i nenes de 4t vam anar d’excursió al zoo de Barcelona. Al principi ens va ploure una mica però de seguida es va arreglar el temps. L’avantatge és que no hi havia gaire gent. Però alguns animals no estaven gaire actius, suposem que era pel temps.
Quan vam arribar, primer vam esmorzar i tot seguit vam visitar el zoo molt emocionats. Al migdia vam dinar en una àrea de pícnic que hi havia al zoo. Mentre dinàvem, vam tenir la companyia no gaire agradable dels paons, que no paraven de donar voltes al voltant de les nostres taules per veure si els donàvem menjar. Però vam respectar els cartells que hi havia per tot el parc on deia que no es podia donar menjar als animals perquè els podria causar problemes de salut.
En acabat de dinar, vam anar una estona a jugar a un parc infantil molt xulo i, quan ja havíem alliberat tota l’energia que teníem, vam continuar la visita pel zoo fins l’hora de tornada.
Al zoo vam veure molts animals que no havíem vist mai al natural: girafes, lleones, lleons marins, un dragó de Komodo, lemurs, orangutans, llames, falcons, ossos bruns, hipopòtams, un elefant, tortugues gegants, un munt de flamencs, de paons i de diferents espècies de lloros i altres aus, gossets de la pradera molt simpàtics, zebres, pingüins, i molts animals més.
Ens ho vam passar molt i molt bé!! I si no us ho creieu, cliqueu a FOTOS ZOO

