Els ous de pàsqua de Cicle Inicial
El passat 26 de març vam fer un esmorzar molt especial. Vam anar al Parc de la Riera i vam menjar ous de xocolata. Eren boníssims!!!! Després vam estar jugant una bon estona! A la Tarda vam fer una activitat d’angles en la què vam haver de buscar uns ous que estaven amagats al pati. […]
Els ous de pàsqua de Cicle Inicial Llegeix més »










