P5 plantem cebes i enciams
Els nens i les nenes de les classes d’ “Els Astronautes” i “Els Planetes” hem anant, amb el senyor Manolo, a l’hort del parvulari a plantar cebes i enciams “meravella”. També ens ha ensenyat les eines que utilitza a l’hort. Ara vigilarem i observarem a veure què passa…. Gracies senyor Manolo.
P5 plantem cebes i enciams Llegeix més »









