L’hort escolar

Tots els nens i nenes de l’escola participen en el projecte de l’hort. Amb aquest projecte pretenem oferir al nostre alumnat una educació mediambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la natura.

Concurs dibuixos hort

Les nenes i nens de l’escola han participat en un concurs de dibuix per pintar la paret que protegeix l’hort. Properament amb els dibuixos guanyadors es farà un mural. Un jurat format per pares i mestres va triar els següents guanyadors: Ed, infantil: Mario Moreno. Cicle inicial: Aritz garcia i Gabriel León. Cicle mig: Tania […]

Concurs dibuixos hort Llegeix més »

Collim bledes

Els nens i les nenes de 3r. B hem anat a l’hort de l’escola a collir bledes. Fa uns quants mesos les vam plantar i ara que han crescut les hem pogut collir. S’han fet molt grans i maques. Desprès a classe hem escrit una recepta de cuina per poder-les cuinar a casa i menjar-nos-les.

Collim bledes Llegeix més »

Plantem espinacs

Dijous a la tarda el grup de 4rt A vàrem anar a l’hort.  El  senyor Manolo i  l’Amparo ens van explicar tot el que hi havia plantat al nostre hort ( bledes, cols ..) Després ens van donar unes petites llavors  d’espinacs i cadascú de nosaltres vam tirar-ne unes  quantes al nostre tros de terra.

Plantem espinacs Llegeix més »

Plantem faves

Els nens i nenes de 1r hem anat a l’hort i hem plantat faves. Eren de color vermell perquè tenen una pintura que les protegeix i perquè no es facin malbé. A cada forat n’hi hem posat 4 i ara hem d’esperar que creixin. Quina emoció!!!

Plantem faves Llegeix més »

Les Mongetes

A finals de març els alumnes de segon vam plantar mongetes a l’hort. Quan les vam plantar no ho vam fer amb les llavors sinó que ja eren unes plantes petitones. El senyor Manolo va posar unes canyes al costat per que s’enfilessin les mongeteres. I al final va arribar el moment de collir les

Les Mongetes Llegeix més »

Recollida d’enciams

Avui els nens i les nenes de p-4 i p-5 hem anat a l’hort d’infantil a recollir uns enciams esplèndids i d’una gran qualitat i a més  sostenibles amb el medi ambient. Hem controlat que els cargols no se les mengessin i en pocs dies  han crescut molt. Prepararem una amanida molt saludable per dinar!

Recollida d’enciams Llegeix més »

Arrencar cebes!

No és tracta d’un joc tradicional!!! Els alumnes de 6è, dijous vam ser a l’hort arrencant cebes. Una bona collita de cebes tendres, però no ni havia per tots, així que les hem sortejat. Alguns podrem posar-ne a l’ amanida!!! La setmana que ve, per grups farem un treball per saber-ne més: propietats curatives de

Arrencar cebes! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut