HANDBOL A QUART
A quart estem treballant el handbol, ja que al maig tindrem un torneig amb altres escoles de la ciutat. Hem modificat algunes normes d’aquest esport, per fer un handbol més cooperatiu; per exemple, només podem fer un bot i no podem tirar dues vegades a porteria, fins que tots els nostres companys/es d’equip hagin tirat […]







