Les colònies (segon dia)
Segon dia de colònies.
Les colònies (segon dia) Llegeix més »
Els nens i les nenes de la classe de les Llunes hem fet la nostra primera excursió!! Ha estat molt emocionant! Hem anat en autobús, hem visitat una granja, hem conegut i tocat els animals que viuen allí i, fins i tot, els hem donat de menjar!! Ens ho hem passat molt bé!!
Anem a la granja Llegeix més »
Per acabar el trimestre avui hem celebrat una jornava esportiva al camp de futbol del Fontetes. Els nens i nenes de 6è s’han encarregat de dinamitzar les activitats, inspirades en l’alimentació sostenible.
Jornada esportiva Llegeix més »
Les nenes i els nens de la nostra escola, amb aquest vídeo, us volen desitjar que passeu unes bones festes i que l’any nou us porti moltes alegries. BON NADAL!!!
La Classe dels PLANETES vam anar de sortida al CosmoCaixa.
Sortida al Cosmocaixa Llegeix més »
Els nens i nenes de la classe dels coets hem anat a Barcelona a fer una activitat: MULTISENTIM. Hem fet un viatge a través dels sentits. Ens ha agradat molt!!!
EI-4 MULTISENTIM Llegeix més »
ELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA HAN CELEBRAT LA CASTANYADA I S’HO HAN PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!
LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL Llegeix més »
Treballem les matemàtiques de manera vivencial a partir del nostre cos. Aprofitem una sessió de psicomotricitat per aprendre el concepte dins i fora. Mireu que bé ens ho hem passat!!
Matemàtiques vivencials. Llegeix més »