Comunitat Petits

EXPERIMENTEM I DESCOBRIM A P3

Els nens i les nenes de P3, durant aquest segon trimestre, hem anat a la sala d’experimentació i hem manipulat amb diferents materials, com: confeti, pintura, fang, construccions…). Hem descobert moltes coses, com ara: que barrejant, de dos en dos, el color Vermell, groc i blau fem màgia i aconseguim altres colors: Taronja i verd. […]

EXPERIMENTEM I DESCOBRIM A P3 Llegeix més »

CLIK

ELS NENIS I NENES DE P-5 HEM TORNAT AL COSMOCAIXA. AQUESTA VEGADA HEM ANAT AL CLIK. AL CLIK HEM FET DE CIENTÍFICS I FINS I TOT ENS HEM POSAT UNA BATA. HEM FET MOLTS EXPERIMENTS I HEM APRÈS MOLTES COSES. TAMBÉ HEM TORNAT A VEURE ELS OSSOS DEL DINOSAURE GRAN I TOTES LES COSES DEL

CLIK Llegeix més »

MUSEU DE CA N’ORTADÓ

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM ANAT A UN MUSEU QUE ÉS DEIA CA N’ORTADÓ. HEM CONEGUT A LA XUS I LA VANESSA QUE ENS HAN EXPLICAT COSES MOLT INTERESSANTS. ENS HAN ENSENYAT COM MEJAVEN ELS PARES DELS NOSTRES AVIS. FAM FER LA MASSA DEL PA AMB AIGUA, OLI I FARINA I CADASCÚ S’HA

MUSEU DE CA N’ORTADÓ Llegeix més »

Conta contes

A la classe de les llunes (P-3) hem rebut la visita d’una conta contes: la Marina. Ens ha explicat dos contes: un de dues tortugues molt amigues, la Berta i la Julia i un altre de moltes sabates (unes xancles, unes bambes, unes botes d’aigua i unes sabates de taló). I hem aprés que tots

Conta contes Llegeix més »

PITAGORES

Un curs més, els alumnes de 5è continuen amb l’Apadrinament amb els alumnes d’Educació Infantil. Un grup de 5è fa l’acompanyament lector amb els alumnes de P5 amb els contes de sempre i amb contes i jocs interactius de la tablet. L’altre grup de 5è fa l’acompanyament matemàtic amb els alumnes de P4 utilitzant jocs

PITAGORES Llegeix més »

Cantada de primavera

Coincidint amb l’inici de la primavera, i per commemorar el 150 aniversari del el pintor austríac Gustav Klimt, hem celebrat a l ‘Ateneu de la localitat  la cantada dedicada a l’ART i la PAU. Durant tot el dia uns artistes entusiastes van anant desfilant per l’escenari  interpretant amb alegria i molta il·lusió cançons i danses

Cantada de primavera Llegeix més »

Cançó per la Igualtat

Avui, a l’escola, hem baixat tots els alumnes al pati dels petits per cantar una cançó per la Igualitat d’oportunitats entre dones i homes. Després vam tastar els pastissos que les nenes i els nens de cicle inicial van fer per tots els companys de l’escola.

Cançó per la Igualtat Llegeix més »

Visitem la Fundació Miró

ELS COETS HEM ANAT A VISITAR LA FUNDACIO MIRÓ. DESPRÈS HEM PARLAT DEL QUE ENS HA AGRADAT MÉS: “M’HA AGRADAT L’ENTRADA DEL MUSEU, TÉ COM MUNTANYES”. “M’HA AGRADAT EL QUADRE FET DE LLANA (TAPIS) QUE SEMBLA UN GAT”. “M’HAN AGRADAT LES ESTATUES” (ESCULTURES). “M’HAN AGRADAT ELS QUADRES”. “M’HA AGRADAT JUGAR AMB LES CORDES I FER

Visitem la Fundació Miró Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut