2ª edició de la Setmana Europea de la Programació
Un curs més la nostra escola s’afegeix a la setmana europea de la programació. Hem organitzat activitats de programació i robòtica des de P4 a 6è amb el títol:”Programamos jugando” i les hem compartit en el mapa de codeweek.eu. Més endavant compartirem amb vosaltres les activitats.
2ª edició de la Setmana Europea de la Programació Llegeix més »










