Comunitat Grans

La cèl.lula

A sisè a medi natural estem treballant la cèl.lula com a unitat de vida. Hem pogut comprovar mitjançant els nostres treballs com són les cèl.lules animals, vegetals i bacterianes. Apart de la part de continguts, la creativitat ha estat molt fértil.

La cèl.lula Llegeix més »

L’Hora del Codi

Aquesta setmana hem organitzat al nostre centre, juntament amb un pare de l’escola i sis treballadors més de l’empresa HP, l’hora del Codi per alumnes de 4t, 5è i 6è de primària. Ens hem afegit a  aquesta iniciativa per reforçar i continuar treballant la programació, com ja venim fent al llarg del curs, i  fomentar

L’Hora del Codi Llegeix més »

Taller valors cooperatius

La setmana passada els alumnes de cinquè de les dues cooperatives escolars, van rebre la visita del Jaume, tècnic de l’Ajuntament, que ens va fer un taller molt interessant sobre els valors cooperatius per a poder treballar millor a la nostra cooperativa.   

Taller valors cooperatius Llegeix més »

Cantada primària

Un any més, quan arriba el desembre, els nostres alumnes es converteixen en artistes i ens ofereixen un magnífic espectacle  a l’Ateneu. Enguany  els nens i nenes de sisè, entre danses i cançons de tots els grups, ens anaven narrant diferents capítols de l’historia del Petit Príncep.

Cantada primària Llegeix més »

Primers auxilis a l’escola

Els alumnes de 5è hem rebut la visita d’una mare de la classe i dels especialistes en primers auxilis que treballen amb ella. Ha estat molt enriquidor aprendre les tècniques que utilitzen per ajudar a qualsevol persona davant una situació d’emergència. Agraïm les explicacions donades que van completar el tema que estem treballant de medi.

Primers auxilis a l’escola Llegeix més »

Ja tenim el logo

Els alumnes de 5è de les dues cooperatives: Coopebuïgas i Imaginart, ja hem triat el nostre logo. Ha estat una decisió difícil ja que hi havia dissenys molt bonics. Per fi, després de votar ja els hem escollit. Esperem que us agradin.

Ja tenim el logo Llegeix més »

Termes Romanes.

Els alumnes de 5è hem anat d’excursió a Caldes de Montbui a conèixer una mica millor la vida a l’època de l’Imperi Romà. Fins i tot hem après a fer un ungüent per a la pell tal i com ho feien a l’Edat Antiga.

Termes Romanes. Llegeix més »

LECXIT

LECXIT és un programa que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants a través del treball per la millora de la seva comprensió lectora. La clau de LECXIT està en treballar de forma lúdica i amena gràcies al voluntariat d’antics alumnes de l’escola que participen en el programa. Aquest dimecres dia 7 el vam

LECXIT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut