Nom de l'autor: Loli Álvarez

Últim dia de colònies

Avui divendres s’ha acabat la nostra estada a la Marinada. Han estat tres dies molt emocionants i plens d’aventures. Ahir a la nit, després de sopar, vam fer unes danses d’arreu del món i un joc de nit de pistes on al final ens vam trobar al pirata Potacrec. Avui hem fet uns tallers dintre […]

Últim dia de colònies Llegeix més »

Segon dia de colònies

Ahir a la nit va venir a visitar-nos l’avi Miquel i vam riure una bona estona. Avui hem celebrat l’aniversari de l’Arnau i després hem anat a la platja a fer de pirates i hem trobat un tresor. Hem dinat com a campions i després hem navegat una bona estona i el Capità ens ha

Segon dia de colònies Llegeix més »

Primer dia a la Marinada

Quina sorpresa més gran quan hem arribat a la casa de colònies!! quina casa més xula!!! hi ha un pati enorme, una pista poliesportiva fantàstica, una sala de jocs molt gran i bonica i les habitacions del dofins, dels pops i dels crancs estan super bé. Quan hem arribat tenien una gana impressionant i ens

Primer dia a la Marinada Llegeix més »

Visita Danone

Els i les alumnes de 3r hem anat a visitar la fàbrica de Danone. Allà, hem observat quin és el procés de producció i transformació del iogurt i dels productes lactis fermentats, i quines mesures d’higiene i seguretat han de seguir. També vam veure quanta gent participa en l’elaboració i distribució dels productes (transportistes, tècnics,

Visita Danone Llegeix més »

Fundació Miró

Els nens i nenes de la classe dels coets hem anat a la Fundació Miró. Hem anat a un lloc que porta el nom de Joan Miró per veure i conèixer algunes coses que va fer al llarg de la seva vida. Hem vist que pintava amb les mans, que feia taques i també línies

Fundació Miró Llegeix més »

Plantem faves i pèsols

Els nens i nenes de 1r hem anat a l’hort  de l’escola. 1r A hem plantat faves i 1r B pèsols. El Sr. Manolo ens ha explicat que l’època per plantar aquestes llavors es a l’octubre, per això nosaltres no hem plantat les llavors, sinó que hem plantat el “planter” (plantes petites). Les hem regat

Plantem faves i pèsols Llegeix més »

Els instruments de corda

Els nens i les nenes de 2n. vam anar, abans de les vacances de Nadal, a l’escola de música Aulos.  Els mestres de l’escola Aulos  ens van ensenyar tres instruments de corda (el violí, la viola i el violoncel) i ens van iniciar una mica en com s’han de tocar. Va ser molt interessant, ens

Els instruments de corda Llegeix més »

Caga Tió

El Caga Tió ha arribat i els nens i nenes d’educació infantil li hem donat la benvinguda. Li hem fet molts petons i abraçades, li hem cantat una cançó i després ens ha cagat molts regals.

Caga Tió Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut