Nom de l'autor: Loli Álvarez

La vida a l’edat mitjana

Els alumnes de 5è hem visitat l’església i el Monestir de Sant Cugat. Ens han explicat com era la vida a l’Edat Mitjana i hem pogut observar la diferència entre l’art romànic i l’art gòtic. També hem fet un taller de lletra gòtica tal i com ho feien els monjos d’aquella època. Tota una experiència

La vida a l’edat mitjana Llegeix més »

Lectura compartida

Els alumnes de Cicle Mitjà, realitzem un projecte de Lectura Compartida i Cooperativa. No només hem millorat el vocabulari i la velocitat lectora, juntament amb l´entonació, puntuació o comprensió, sinó que a més a més, i el que és més important: Hem gaudit llegint !!!! Com que ja estàvem acabant el llibre “ Mago por

Lectura compartida Llegeix més »

Com són les plantes?

Per aprofundir en el tema “Com són les plantes?”, els i les alumnes de 3r hem realitzar un experiment. Volíem comprovar que un cop les plantes absorbeixen l’aigua i les sals minerals a través de l’arrel, després aquestes substàncies arriben a la resta de la planta (fulles i flors) passant per la tija. Per això

Com són les plantes? Llegeix més »

EDUCACIÓ VIÀRIA

Els alumnes de 5è hem anat a Can Xarau a fer un circuit amb bicicletes. Tot el que vam aprendre sobre educació viària a l’escola, avui ho hem fet sobre rodes. Ha estat molt divertit !!!

EDUCACIÓ VIÀRIA Llegeix més »

2n va a l’Auditori

Els nens i nenes de la classe dels músics hem anat a L’AUDITORI DE BARCELONA a veure un espectacle titulat “Sona Bach”. Hi havia 5 músics a l’escenari i un d’ells era una mica especial perquè tocava instruments fets amb objectes quotidians, va fer sonar una escombra, una cadira, una roda d’una cadira de rodes,

2n va a l’Auditori Llegeix més »

Plantem mongetes

Aquesta setmana el senyor Manolo ens ha vingut a buscar per anar a l’hort. Ens ha explicat que era el dia perfecte per plantar les mongetes perquè estava a punt de ploure i això aniria molt bé per les mongeteres. I així ho hem fet.

Plantem mongetes Llegeix més »

Classe dels veterinaris

Una mare de l’escola que és veterinària ens ha vingut a explicar com es fa el reconeixement d’un animal de companyia. En aquest cas una gossa. Li hem pogut escoltar el cor i veure com s’eduquen les nostres mascotes. Ha estat molt emocionant!!!

Classe dels veterinaris Llegeix més »

Museu Picasso

Els nens i les nenes de 1r. i 2n. hem fet a Plàstica un projecte sobre el pintor Picasso. Hem après moltes coses interessants de l’artista i nosaltres mateixos hem pintat i dibuixat amb les tècniques que ell feia servir. Per aquest motiu hem anat a visitar el Museu Picasso de Barcelona i ens ha

Museu Picasso Llegeix més »

Experimentem amb cacau!

Ha sigut molt divertit jugar amb el cacau  i saber d’on ve la xocolata. Hem après que el cacau 100% té un gust diferent a la xocolata. L’hem olorat, i l’hem tastat. No és tan dolç com el “colacao”. És amarg. Hem comprovat que no porta sucre ni llet. La xocolata si. També hem vist

Experimentem amb cacau! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut