Recollim pèsols
El divendres passat ens va venir a buscar el senyor Manolo, la nostra collita de pèsols ja estava a punt. Vam anar, tots contens, a recollir-los. Després, els hi vam donar a tres mares perquè els cuinessin, i ens vam fer tres receptes: Pèsols amb espirals i tonyina. Crema de pèsols. Pèsols amb pernil. Totes […]










