La classe dels Planetes hem anat a visitar el Castell de Sant Marçal de Cerdanyola.
Hem vist i tocat cavalls. També els hem donat de menjar. Ens han ensenyat unes fotos on es veien les parts del cavall, i ens han explicat que als cavalls els posen unes ferradures a les peülles que no els hi fan mal. Els cavalls eren molt bonics. La Xus ens ha explicat moltes coses […]
La classe dels Planetes hem anat a visitar el Castell de Sant Marçal de Cerdanyola. Llegeix més »







