març de 2021

EL CARNAVAL A CICLE MITJÀ

Tot i que ha estat un CARNESTOLTES ben diferent, els alumnes de quart hem pogut celebrar-lo des de casa. Ens hem disfressat, hem preparat petits espectacles, hem fet un concurs de disfresses  i hem fet jocs. Ens ho hem passat molt bé, malgrat no poder ser a l’escola. Quan hem arribat al col·legi, els nostres […]

EL CARNAVAL A CICLE MITJÀ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut