Tallers de màscares
Els nens i nenes de educació infantil, el divendres pel matí, vam fer unes màscares, amb diferents tècniques, dels personatges del conte del Petit Príncep.
Tallers de màscares Llegeix més »
Els nens i nenes de educació infantil, el divendres pel matí, vam fer unes màscares, amb diferents tècniques, dels personatges del conte del Petit Príncep.
Tallers de màscares Llegeix més »
El dimecres dia 27 els alumnes de 6è vam anar al YoMo: The Youth Mobile Festival. Vam participar en diferents tallers interactius de robòtica, tecnologia, ciència, programació, realitat augmentada, disseny 3D, matemàtiques, ciber seguretat, viedeojocs, etc.. Un munt d’exhibicions educatives i activitats pràctiques relacionades amb les STEAM.
Avui dimarts, amb l’arribada del Rei carnestoltes, s’inicia la festa de carnaval al cole. Aquesta tarda hem sortit a donar-li la benvinguda i els alumnes de 4t el van acompanyar fins al pati amb una batucada . Hem escoltat el pregó que havien redactat els alumnes de sisè, després hem ballat i al final de
Arriba el Carnestoltes Llegeix més »
Avui a la classe de psicomotricitat, aprofitant la música i a través de la dansa, hem continuat explorant i descobrint les parts del nostre cos. Quan ha acabat la sessió, també acompanyats de música, hem retornat a la calma amb uns exercicis de relaxació.
A la classe hem treballat el text instructiu a l´àrea de castellà, i els alumnes de 4t hem elaborat unes maquetes fantàstiques que tenim exposades al nostre vestíbul. Treballar en grup i amb la família ha estat molt divertit , i tots hem aportat les nostres idees. També hem treballat l´exposició, ja que davant dels
Els alumnes de 5è hem estat d’excursió al monestir de Sant Cugat. Hem visitat el claustre i l’església per entendre una mica millor com vivien a l’Edat Mitjana. Fins i tot hem fet un taller de lletra gòtica.
Monestir de Sant Cugat Llegeix més »
A més de l’hort, els nens i nenes de 4t volem tenir cura de les plantes del pati. Hem recuperat unes jardineres del curs passar i li hem posat plantes aromàtiques: menta, romaní i espígol. També hem comprat unes flors de temporada: pensaments i cyclams de diferents colors i tonalitats per donar un toc de
Plantes aromàtiques Llegeix més »
Ja fa uns dies que les faves que vam sembrar al desembre han nascut. Les 4 varietats que hem sembrat totes han germinat la mar de bé. Un dia o dos a la setmana anem a l’hort a fer una observació i a mirar com estan: si necessiten aigua, si s’han de treure males herbes
Creixement de les faves Llegeix més »
Avui parlant de l’hivern i de la neu, ens hem fixat que a les muntanyes sí que hi ha neu però que a Cerdanyola no neva. Així que hem decidit fer neu. Ens ho hem passat molt bé tocant i jugant amb aquesta nova textura. Fer neu artificial és tan senzill com barrejar bicarbonat amb
Aquesta setmana hem continuat amb el projecte d’apadrinament digital: Connectem. Aquest projecte es basa en la col·laboració entre alumnes de 5è i de p4. Els alumnes més grans presenten activitats matemàtiques als més petits que després realitzen de forma conjunta. Dividits en dos grups, un grup treballa amb les tauletes interactives a la biblioteca i
Parelles matemàtiques Llegeix més »