2019

2n dia a Can Vilalta

Ens hem llevat plens d’energia i disposats a tot per aconseguir a ser uns bons bruixots. Primer hem fet el súper-entrenament en el circuit d’aventura: laberint, tirolina, escombra amb rodes… També hem enviat d’un xut Neptú fins a Júpiter. Hem tingut una visita inesperada: un Duc, un Gran Duc, un Falcó i un Aligot tots […]

2n dia a Can Vilalta Llegeix més »

IV concurs de Micro-relats

Enguany l’Associació de veïns del barri de Canaletes torna a organitzar el concurs de micro-relats “Barri de Canaletes” Aquest serà el quart any consecutiu d’aquest concurs que s’emmarca dins de les diferents activitats del barri per celebrar Sant Jordi 2019. Trobareu tota la informació a la pàgina web de l’associació: www.barricanaletes.cat.  

IV concurs de Micro-relats Llegeix més »

Visita a la Danone

Els alumnes de 3r i 4t hem anat a visitar la fàbrica “Danone” . Ha sigut molt interesant tot el que ens han explicat: cóm es fa el iogurt, com es diuen les bactèries que faciliten la fermentació de la llet, com es va començar a comercialitzar, com funciona tot el procés d’elaboració, envasat i

Visita a la Danone Llegeix més »

Colònies a Can Vilalta

Hem arribat a l’Escola de Bruixots de can Vilalta. Primer de tot hem conegut a la Brillantina, l’Estrellet, al Boom i l’Insector que estaven molt preocupats perquè havien perdut el seu mestre, el Tabalot. Els hem ajudat a buscar-lo però només hem pogut trobar el barret i l’escombra màgica. També hem fet servir el sentit

Colònies a Can Vilalta Llegeix més »

Trobada de Handbol

Avui els nens i nenes de 4t, juntament amb alumnes de l’escola la Sinia i Xarau, hem anat al PEM Guiera a fer una trobada de handbol. Ha estat una trobada molt ben organitzada, hi havia 150 alumnes repartits en 24 equips, cada equip ha pogut jugar en tres rondes diferents en partits de 15′.

Trobada de Handbol Llegeix més »

Estem d’estrena!!!

Ens agrada molt i molt poder-vos explicar que en aquestes últimes setmanes hem estrenat tres espais nous a l’escola.  Per una banda aprofitant les aules que ens van quedant buides a l’edifici de primària hem fet una aula polivalent.  Aquesta aula ha estat concebuda per tal d’oferir als alumnes i a les mestres un espai

Estem d’estrena!!! Llegeix més »

Plantem enciams

El iaio Manolo ha vingut a la nostra classe, la classe dels coets, i ens ha explicat que aniríem a plantar enciams. Hem sortit a fora i a les jardineres cadascú de nosaltres ha plantat un enciam molt petit. Ara hem d’esperar a veure si es fan grans. Moltes gràcies iaio Manolo!

Plantem enciams Llegeix més »

L’hort

Com ja sabeu, aquest curs els nens i les nenes de 4t A i B ens encarreguem de l’hort de l’escola. Ens ajuda molt el Sr. Manolo que ens va dient què hem de fer i quan ho hem de fer. Fins ara hem plantat faves, coliflors i patates. Ara hem de regar, treure les

L’hort Llegeix més »

Tallers de teatre

Anar a l´Ateneu a fer un taller de Teatre ha estat una experiència fantàstica. Hem rigut  molt, portant a terme exercicis d’improvisació i expressió corporal i que han tret la nostra faceta més artística. A l´escola, dijous a la tarda, també estem fent un taller semblant, així que els alumnes de 4t ja som  actors

Tallers de teatre Llegeix més »

Visita al MAC

Avui els nens i les nenes de primer hem anat al MAC (Museu d’Art de Cerdanyola). Allà hem pogut contemplar el seu bonic jardí, així com les diferents pintures i escultures de diferents artistes, incloses les de l’artista local Josep Togores. Allò que més ens ha agradat han estat els vitralls modernistes decorats amb flors

Visita al MAC Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut