És saludable la nostra alimentació?
Aquest dimecres els i les alumnes de 4t hem rebut la visita d’una “científica” que ens ha ajudat a esbrinar, d’una manera lúdica i amb exemples molt visuals, si la nostra alimentació era adequada. També hem vist què vol dir que una alimentació és saludable, quina és la millor i quines conseqüències pot tenir una […]
És saludable la nostra alimentació? Llegeix més »










