2018

Jardí de les Papallones

Els nens i les nenes de 3r. A i de 3r.B hem anat al Jardí de les Papallones. És un espai que tenim molt a prop de l’escola, en el Parc del Turonet, i que està preparat perquè visquin diferents classes d’insectes. Hem conegut plantes de diverses espècies i també hem observat en directe als […]

Jardí de les Papallones Llegeix més »

De tornada a casa

Arriba l’últim dia de colònies, amb la motxilla a punt, només ens queden per fer algunes activitats als voltants de l’alberg. Els més petits hem realitzat “tir amb arc”. Els monitors ens han explicat entre d’altres coses que hem de carregar la fletxa sempre mirant a terra. Després hem sortit al bosc a construir cabanyes.

De tornada a casa Llegeix més »

Segon dia de colònies

En el nostre segon dia de colònies hem anat tots plegats des de la casa de colònies fins a Ribes de Freser. El cami era espectacular, ens hem trobat amb algunes vaques pels prats per on passàvem . Un cop a Ribes hem agafat el cremallera que ens ha portat a la Vall de Núria.

Segon dia de colònies Llegeix més »

Colònies a Roques Blanques

Després d’un llarg viatge hem arribat a la casa de colònies on els monitors ens han rebut i ens han explicat les normes de la casa i les activitats del dia. Els alumnes de 4t hem fet activitats a prop de la casa on havíem de guiar-nos amb un plànol i trobar uns búnquers i

Colònies a Roques Blanques Llegeix més »

Últim dia de colònies

Avui ha estat l’últim dia de colònies. Finalment hem trobat en Tabalot i hem aconseguit el nostre carnet de bruixot i bruixeta. Ens ho hem passat super bé i ens hem portat fenomenal. Desprès d’un dur però divertit entrenament, posem fi a les colònies d’aquest curs, esperant ja les següents.

Últim dia de colònies Llegeix més »

Bruixes i bruixots

Avui hem fet un circuit d’activitats per entrenar-nos com a bruixes i bruixots perquè hem de salvar al nostre amic Tabalot ja que el mag de la cara emmascarada se l’ha emportat al seu castell. Ens ho estem passat molt bé i demà seguirem entrenant-nos per aconseguir el nostre carnet de bruixes i bruixots i

Bruixes i bruixots Llegeix més »

Colònies a Can Vilalta

Avui es el primer dia de colònies, ha estat un dia ple d’emocions: el viatge en autocar, els nous monitors, la casa que ens agrada molt, hi ha uns espais verds per jugar i còrrer fantàstics, el menjar, les activitats  i finalment el joc de nit!!! Tot ens agrada molt!!! Ara a descansar i dormir

Colònies a Can Vilalta Llegeix més »

L’art i els sentits

El divendres passat vam anar al Museu d’Art de Cerdanyola. L’activitat es deia: “ Descobreix l’Art amb els sentits”. Pel camí anàvem una mica esverats, estàvem una mica nerviosos per la Fira i per què marxem de Colònies! Quina emoció!. Quan vam arribar al Museu ens esperava una monitora. Vam començar la visita amb molt

L’art i els sentits Llegeix més »

Experiments a Cicle Mig

Els nens i les nenes del Cicle Mig del grup 4 hem fet el taller d’Experiments. Durant les quatre sessions que ha durat hem fet els següents experiments :“per què plou?”, “aixecar un got amb un globus”, “fer galetes” i “got d’aigua cap per avall”. Tots han estat molt interessants, hem après moltes coses i

Experiments a Cicle Mig Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut