La dissecció d’un peix
Els alumnes de Cicle Superior continuem experimentant, i aquesta vegada hem fet la dissecció d’un peix. Primer però l’hem hagut d’observar i comprovar totes les seves parts. Ha estat divertit !!!
La dissecció d’un peix Llegeix més »


