2018

El Follet de la Tardor

Els nens i les nenes de 4t A i de 4t B hem anat a les classes de P-3, P-4 i P-5  a ajudar als nostres companys més petits a fer un treball de la Castanyada. Per parelles hem fet “El Follet de la Tardor”. Nosaltres els ensenyàvem i els ajudàvem a fer-ho. Ha quedat […]

El Follet de la Tardor Llegeix més »

Cim d’Àligues

Els i les alumnes de 3r i 4t hem visitat el Cim d’Àligues. Allà hem pogut observar de ben a prop aus rapinyaires i carronyeres. A la primera part de la visita, ens han explicat què menjaven, com eren, quan dormien, el seu hàbitat i d’altres curiositats. Tot, mentre fèiem un agradable passeig tot contemplant

Cim d’Àligues Llegeix més »

Presentació cooperatives

Un any més, i amb moltes ganes, els nens i nenes de cinquè crearem dues cooperatives, una per classe. Ahir vam anar a l’Ateneu a presentar-les. Els presidents i presidentes vam explicar davant d’altres escoles del municipi i d’alts càrrecs de l’Ajuntament, quin nom tenen les nostres cooperatives: COOPEBUÏGAS i IMAGINART. Estem molt engrescats en

Presentació cooperatives Llegeix més »

Preparem l’hort

Aquest curs, els nens i les nenes de 4t A i 4tB som els encarregats de cuidar l’hort de la nostra escola. Per sort tenim l’ajuda del Sr. Manolo que ens anirà dient quina tasca s’ha de fer en cada moment. Ja hem començat a preparar la terra arrencant totes les males herbes. Així el

Preparem l’hort Llegeix més »

L’aparell respiratori

Avui hem fet un experiment molt interessant!!!!! Com que estem treballant l´aparell respiratori, les nostres tutores de 4t, han portat a la classe pulmons de xai, amb la seva tràquea i el seu cor. Hem pogut observar, tocar, bufar per la tràquea. Hem vist com s´inflaven els pulmons i com creixia el seu tamany .

L’aparell respiratori Llegeix més »

Ens escrivim???

Dins del taller d’escriptura hem estat treballant la carta. I per practicar què hi ha millor que escriure’ns entre nosaltres. És un esforç elaborar-la: pensar què escriure i com, per tal de què l’altre m’entengui… Però, realment, hem descobert la il·lusió que fa rebre una carta. Així que hem començat a compartir-la i les estem

Ens escrivim??? Llegeix més »

Dansa creativa

Els nens i les nenes de P4 hem anat a l’Ateneu a fer dansa creativa amb la Mercè. Hem ballat amb  mocadors, hem fet estàtues, hem fet rotllanes grans i rotllanes petites, massatges, etc. Els massatges els fèiem amb una pilota petita i groga. Uns estàvem estirats i els altres asseguts al terra al seu

Dansa creativa Llegeix més »

Fem Psicomotricitat

Els nens i nenes de P3 hem començat a fer psico, i ja hem fet dues sessions, la primera hem jugat amb capses de cartró i la segona amb construccions de colors. Després de posar-nos uns mitjons especials de psico, per no relliscar, fem una rotllana i la Montse ens explica la feina que farem

Fem Psicomotricitat Llegeix més »

Ja anem a primer

Hola! Estem molt contents de fer primer! Quantes coses noves! Ara tenim carpetes, carpesans, llibretes, agenda i un estoig per nosaltres. També tenim llibres de matemàtiques! Treballem molt, parlant fluixet i concentrats en la feina. Juguem, ens fem massatge, respirem per relaxar-nos i fem exercicis amb el cos. Aquest curs aprendré moltes coses: a escriure

Ja anem a primer Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut