Tast de pèsols
Uhmmm! Hem fet un tastet dels pèsols de l´hort de l´escola i estaven boníssims. Gràcies a l´Amparo i al Sr. Manolo que ens han portat una bossa plena de plena, els hem pogut pelar i extreure de la seva baina. No sabíem d´on sortien ja que sempre els veiem congelats. L´Alicia ens els ha cuinat […]










