ACTA ASSAMBLEA GENERAL CURS 17/18
Aquí teniu l’acta de l’Assamble general del curs 17/18
ACTA ASSAMBLEA GENERAL CURS 17/18 Llegeix més »
Aquí teniu l’acta de l’Assamble general del curs 17/18
ACTA ASSAMBLEA GENERAL CURS 17/18 Llegeix més »
L’Expressió corporal és un dels sis tallers que fem al cicle superior. Nosaltres encara no l’hem fet però la mestra què el realitza ens va explicar que a la primera sessió es tractava d’ esbrinar els sentiments que expressaven els companys. S’havien de passar la pilota dient el seu nom i el que li agrada fer,
EXPRESSIÓ CORPORAL Llegeix més »
Al nostre grup ens va tocar anar a l’aula oberta, al costat del pati dels petits. Allà un grup de companys estaven treballant uns diàlegs per després representar en una obra de teatre. Vam baixar on estaven preparant les obres i van fer fotos als diferents grups. Vam editar aquestes fotos i finalment vam
Un grup d’alumnes de cicle superior han fet el taller ” Experimentem junts”. En aquest taller els nostres companys estaven disseccionant i observant totes les parts d’una sardina. S’ho estaven passant molt bé. Nosaltres vam anar al seu espai de treball i els vam fer fotos amb la tauleta. Després vam fer un vídeo amb música que esperem
Experimentem junts Llegeix més »
Al nostre grup ens va tocar anar a l’espai on estaven treballant “El món de la geometria” i els vam fer unes fotos. Després vam editar-les i amb una aplicació de la tauleta vam fer un vídeo amb música que ara us ensenyem: Katalina, Marc i Natalia
El món de la Geometria Llegeix més »
El nostre grup va anar a l’espai on alguns companys feien el taller “Juguem amb les paraules”. Vam fer un video molt divertit amb fotografies que els hi vam fer. Després hem fet un article sobre el que estaven treballant: la descripció d’ un paisatge i estaven posant a la pissarra uns exemples de com seria el
Juguem amb les paraules Llegeix més »
El nostre cor està ple de paraules boniques i de bons sentiments. Només cal que surtin per la boca i escriure-les en un paper.
Paraules boniques Llegeix més »
Avui, els nens de 3r a i B ens hem dit coses boniques i positives entre nosaltres, coses que ens agraden dels nostres companys per treballar el valor de l’amistat. Fins l´últim moment no les hem pogut llegir ja que ens ho escrivien en un full penjat a l´esquena. Ha estat molt divertit i tots
Ens diem coses boniques Llegeix més »
Els alumnes de 3r hem treballat “ La Carta “. Encara que avui dia no es faci servir molt, nosaltres hem gaudit d´escriure una carta als nostres companys i companyes de l´altre 3r. Li hem explicat coses nostres i els hem fet moltes preguntes. Hem esbrinat la seva adreça i hem confeccionat un sobre molt
Reunió de la nova empresa de menjador: Podrem explicar-vos com i de quina manera treballem dia a dia amb els vostres
fills i filles durant el temps del migdia.
Convocatoria de reunió Menjador de l’Escola Llegeix més »