Reunió sobre l’amiant
Us informem que el proper dilluns 22 a les 16:45 a la biblioteca hi haurà una reunió informativa sobre les actuacions a realitzar el dia 25 de maig davant l’Ajuntament.
Reunió sobre l’amiant Llegeix més »
Us informem que el proper dilluns 22 a les 16:45 a la biblioteca hi haurà una reunió informativa sobre les actuacions a realitzar el dia 25 de maig davant l’Ajuntament.
Reunió sobre l’amiant Llegeix més »
La setmana que vé es començaran a vendre i encarregar xandalls.
Aquí teniu un document per fer la comada.
Comanda de bates / xandals per l’escola Llegeix més »
Avui el senyor Manolo ens ha portat a les classes de 3r A i 3r B dues bosses de faves que han estat cultivades a l’hort de l’escola. Abans de repartir-les hem decidit observar-les i treballar amb elles per descobrir quines són les diferents parts de la fava i què acostumem a menjar. En les
Els nens i les nenes de 2n. hem anat a la Masia de Can Coll. Ens han explicat com era la vida a la masia, hem vist la casa per dintre, la cuina, les habitacions, el rebost, els forn de pa, el celler, la nevera, etc. També hem vist els camps de conreu, l’hort, la
Visita Masia de Can Coll Llegeix més »
El passat dia 10 els nens i nenes de 1r A vam anar al CRAM (Centre de recuperació d’animals marins) situat al Prat del Llobregat. Vam poder jugar al costat de la platja , aprendre moltes coses sobre animals marins que es veuen afectats per la manca de cura del medi ambient. També vam veure
Amb l’arribada de la primavera i el bon temps els nens i nenes de P3 hem sortit al pati a fer bombolles de sabó. Primer vam preparar la fórmula en uns estris i després a bufar, però fluixet. N’hem fet de petitones, de gegants, algunes eren rodones, altres allargades, algunes se enganxaven entre sí. Va
Aprofitant que aquest curs estem treballant el 25è aniversari de les olimpíades a Barcelona, els alumnes de Cicle Superior hem visitat el Museu de l’esport i l’Estadi olímpic. Hem visualitzat una sèrie de curtmetratges relacionats amb l’esport i els valors i hem conegut una mica més el món dels esportistes. Ens ha agradat molt !!!
Visita a la Zona Olímpica Llegeix més »
Els nens i nenes de p4 hem anat al Museu Marítim de Barcelona on la Pirata Peus Pudents ens va explicar que el seu capità Puny de Ferro dormia i ens va demanar si l’ajudàvem a buscar un tresor. Al final i després de seguir totes les pistes del mapa vam trobar el tresor, al
Els alumnes de 4t hem visitat el Museu d´Art de Cerdanyola, també conegut pel MAC. Hem anat a conèixer les obres de Josep Togores, pintor famós que va viure a la nostra ciutat. Ha estat interessant observar diferents estils de pintura, segon l´època de la seva vida.
El divendres passat ens va venir a buscar el senyor Manolo, la nostra collita de pèsols ja estava a punt. Vam anar, tots contens, a recollir-los. Després, els hi vam donar a tres mares perquè els cuinessin, i ens vam fer tres receptes: Pèsols amb espirals i tonyina. Crema de pèsols. Pèsols amb pernil. Totes