maig de 2017

Visita al CRAM

El passat dia 10 els nens i nenes de 1r A vam anar al CRAM (Centre de recuperació d’animals marins) situat al Prat del Llobregat. Vam poder jugar al costat de la platja , aprendre moltes coses sobre animals marins que es veuen afectats per la manca de cura del medi ambient. També vam veure […]

Visita al CRAM Llegeix més »

Fem bombolles

Amb l’arribada de la primavera i el bon temps els nens i nenes de P3 hem sortit al pati a fer bombolles de sabó. Primer vam preparar la fórmula en uns estris i després a bufar, però fluixet. N’hem fet de petitones, de gegants, algunes eren rodones, altres allargades, algunes se enganxaven entre sí. Va

Fem bombolles Llegeix més »

Visita a la Zona Olímpica

Aprofitant que aquest curs estem treballant el 25è aniversari de les olimpíades a Barcelona, els alumnes de Cicle Superior hem visitat el Museu de l’esport i l’Estadi olímpic. Hem visualitzat una sèrie de curtmetratges relacionats amb l’esport i els valors i hem conegut una mica més el món dels esportistes. Ens ha agradat molt !!!

Visita a la Zona Olímpica Llegeix més »

Museu Marítim

Els nens i nenes de p4 hem anat al Museu Marítim de Barcelona on la Pirata Peus Pudents ens va explicar que el seu capità Puny de Ferro dormia i ens va demanar si l’ajudàvem a buscar un tresor. Al final i després de seguir totes les pistes del mapa vam trobar el tresor, al

Museu Marítim Llegeix més »

Visita al MAC

Els alumnes de 4t hem visitat el Museu d´Art de Cerdanyola, també conegut pel MAC. Hem anat a conèixer les obres de Josep Togores, pintor famós que va viure a la nostra ciutat. Ha estat interessant observar diferents estils de pintura, segon l´època de la seva vida.  

Visita al MAC Llegeix més »

Recollim pèsols

El divendres passat ens va venir a buscar el senyor Manolo, la nostra collita de pèsols ja estava a punt. Vam anar, tots contens, a recollir-los. Després, els hi vam donar a tres mares perquè els cuinessin, i ens vam fer tres receptes: Pèsols amb espirals i tonyina. Crema de pèsols. Pèsols amb pernil. Totes

Recollim pèsols Llegeix més »

Sortida Museu Olímpic

Com sabeu, enguany a l’escola celebrem el 25è aniversari de les Olimpíades de Barcelona’92 i els alumnes de 3r i 4t hem aprofitat per visitar el Museu Olímpic de Barcelona. A més, aquesta setmana allà celebraven el BCN Sports Film, així que ens han projectat una sèrie de curtmetratges relacionats amb l’esport. Després hem pogut

Sortida Museu Olímpic Llegeix més »

Ruta matemàtica

Enguany mestres de totes les escoles de Cerdanyola participen en una Ruta matemàtica on cada escola explica alguna activitat o projecte relacionat amb les matemàtiques. La setmana passada va ser el nostre torn i tres mestres del centre van ser les encarregades d’explicar el projecte “Connectem” que van iniciar al segon trimestre els alumnes de

Ruta matemàtica Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut