març de 2017

Plantada de cebes

Ara és el temps de plantar cebes, i els alumnes de 6è vam anar a l´hort per plantar-les. Amb una eina de l’hort vam fer els forats i vam ficar el planter de la ceba.  En acabar, el Sr. Manolo (l’hortolà) ens va explicar coses de les cebes molt interessants.

Plantada de cebes Llegeix més »

Propera reunió de l’AMPA

buigas_reunio_ampa

Us informem que el proper dimecres 8 de març hi ha reunió de l’AMPA a les 16:30 h. a la sala de mestres, esteu convidats a participar!!! Ordre del dia: 1. Aprovació acta anterior. 2. Jornada de portes obertes (10 i 18 de març) . Propostes d’activitats a realitzar. 3. Aportació de l’ampa a l’escola.

Propera reunió de l’AMPA Llegeix més »

Vine a les portes obertes 2017!

portes obertes

Vols saber com treballem a l’Escola Carles Buïgas? Vols coneixer el nostre projecte educatiu? Vols que famílies, alumnes i docents et presentem el centre? Doncs vine a les nostres portes obertes els días 10 i 18 de Març. T’hi esperem!   Jornades de portes obertes: Divendres 10 de Març a les 15:15h Dissabte 18 de

Vine a les portes obertes 2017! Llegeix més »

Teatre a l’Ateneu

Hem participat en un taller de teatre a l´ Ateneu. Ha estat super divertit!!!!!!! Hem pogut representar diferents situacions, totes elles originals i gracioses, des de quedar-nos tancats en un ascensor, fins a voler robar un exàmen del despatx de la directora. Hem fet servir una bona dosi d´imaginació, sentiments i emocions. Repetirem sens dubte!!!

Teatre a l’Ateneu Llegeix més »

Treball cooperatiu

El passat mes de gener, vam treballar el tema dels animals (ciències naturals) fent treballs en grup. No és fàcil posar-se d´acord amb els companys moltes vegades, però el resultat ha estat molt positiu. Una vegada han estat acabats, els hem  exposat  a la classe. Parlar en públic imposa molt. Un altre dia ens vam

Treball cooperatiu Llegeix més »

Visita comissaria

Els nens i les nenes de la classe de “Els Policies” hem fet una visita a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Cerdanyola. Ens han explicat moltes coses de com fan la seva feina i ens han ensenyat les instal·lacions i totes les dependències de la comissaria. El que més ens ha agradat ha sigut

Visita comissaria Llegeix més »

VISITA AL CTRV

Els alumnes de 5è hem visitat el Centre de Tractament de Residus del Vallès Occidental. Ha estat una visita molt interessant que ens ha fet reflexionar sobre la importància de fer un bon ús dels contenidors de residus que tenim als carrers. Hem pogut comprovar que ens cal, a tots plegats, conscienciar-nos més de l’efecte

VISITA AL CTRV Llegeix més »

Escrivim cartes

Els nens i les nenes de 2n. hem escrit una carta i l’hem tirat a la bústia que hi ha aquí a prop de l’escola. No hem penjat aquesta notícia a la web fins avui perquè estàvem esperant que arribés a les nostres cases i els nostres pares es portessin una bona sorpresa. Ara ja

Escrivim cartes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut