2015

Pintem la diversitat

Les educadores del Grup Catalònia van venir a la nostra classe i ens van explicar el conte  “Mimi i la girafa blava”, de Cécile de Visscher. Ens va agradar molt i després van fer un dibuix. La girafa Mimi està molt contenta perquè d’aquí uns dies tindrà un germanet. Per la nit somia tot el […]

Pintem la diversitat Llegeix més »

Excursió Can Coll

Els alumnes de tercer i quart vam fer una sortida caminant a Can Coll. Vam poder observar el bosc a la tardor i en arribar, vam fer uns divertits jocs tradicionals: soga-tira, mocador.. Va ser un dia genial!

Excursió Can Coll Llegeix més »

40è aniversari

El curs passat van celebrar el 40è aniversari de l’escola. Aquest acte tancava una sèrie d’activitats celebrades al llarg de tot el curs i relacionades amb la història del nostre centre durant tots aquest anys.

40è aniversari Llegeix més »

Mirall de Pau

El passat divendres a les 11 del matí vam cantar al pati de l’escola la cançó “Mirall de Pau” simultàniament amb d’altres escoles i instituts de tot Catalunya.

Mirall de Pau Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut