Visita del Patge Reial

A l’escola hem rebut una visita molt especial: el Patge Reial.
Els nens d’educació infantil i cicle inicial han sortit al pati per donar-li la benvinguda. Més tard el Patge va recollir les cartes de tots els nens  i nenes plenes d’il·lusió i bons desitjos per… Llegeix més»

Fem cagar el tió

Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial han cuidat molt bé el tió i avui ha cagat un munt de regals per a tothom i també per la classe!!! Visca!!!

II Cursa solidaria IES Forat del Vent

Els alumnes de sisè de l’escola participen en la II Cursa Solidaria IES Forat del vent.
De totes  les escoles participants, els alumnes Gador Lafitte i Joel Almohano  de l’escola Carles Buïgas es van proclamar guanyadors  en  la categoria Alumnes de sisè. Enhorabona campions!!!
Llegeix més»

Cantada infantil

Celebrem l’any internacional de la llum i de les tecnologies basades en la llum  amb una cantada  màgica i sorprenent plena de llums i colors.

Cantada primària

Aquest any, amb motiu de l’any internacional de la llum, a l’escola hem celebrat la cantada amb un espectacle de música i llum.
Cuques de llum, estels, robots interestelars, fars gegants fent de guia als mariners en alta mar, llums de colors, ombres xineses… tota una combinació de diferents elements interpretada i protagonitzada per uns artistes que van superar totes les expectatives.

Tallers infantils

Hola famílies el proper dia 14 i 15 us convidem a participar en un Taller de treballs manuals nadalencs. Podreu elaborar postals, penjolls, guarniments…amb els vostres fills/es.
El 14 de desembre de 16’30h a 17’30h al menjador escolar pel grup de Cicle infantil i inicial.
El… Llegeix més»

Biblioteca de Cerdanyola

La Biblioteca de Cerdanyola té un fons especial de música blues i disposa de diferents centres d’interès: món laboral, racó alternatiu, conte il·lustrat, racó de pares i mares, i guies de viatges i excursionisme.
Consta de  diferents espais: àrea infantil i sala de petits lector, … Llegeix més»

2015, l’any de les biblioteques

Ara fa cent anys que es van construir les primeres biblioteques catalanes i durant aquest temps han viscut molts canvis… Fes un viatge en el temps i descobreix quines van ser les primeres biblioteques que es van inaugurar fins arribar a l’actualitat.
Per saber-ne més cliqueu:

logoBibliotecaVirtual impacte_any_biblioteques biblio