Pla d’organització de centre 2021 – 2022

Benvolgudes famílies!

El Pla d’organització de centre estableix les bases perquè el curs 2021-2022 es pugui dur a terme amb les màximes garanties, que busquen l’equilibri entre la protecció de la salut de les persones als centres educatius, la gestió correcta de la pandèmia i el dret de tots els infants i joves a una educació de qualitat.

Aquest document es va presentar i aprovar per unanimitat al Consell Escolar el passat dilluns dia 6 de setembre i, durant dimecres, dijous i divendres, s’han tractat a les reunions aquells aspectes més rellevants.  A continuació disposeu de tot el Pla d’organització de centre (curs 2021-2022) per poder consultar-lo.

Us recordem que aquest pla d’organització podrà ser modificat per tal de donar resposta a les necessitats específiques de les noves situacions que poden aparèixer.  Així mateix, s’entén que aquestes modificacions seran donades a conèixer a tota la comunitat educativa per tal d’adaptar-nos a les noves necessitats i sempre abans aprovades pel Consell Escolar.

Salutacions!