Projecte lingüístic

El projecte lingüístic és el document que recull els aspectes relatius a l’ensenyament i a l’ús de les llengües en el centre educatiu.

En aquest document queden definits el tractament de la llengua catalana i, si escau, de l’aranès com a llengua vehicular i d’aprenentatge, el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua castellana, les diferents opcions amb referència a les llengües estrangeres i els criteris generals per a les adequacions de les llengües a la realitat sociolingüística del centre.

Podeu trobar tota la documentació relativa a aquest projecte en els següents documents.

El document actual s’ha revisat a nivell d’escola i s’ha afegit una adenda, aprovada pel Consell Escolar a data de 14/06/2022 , que fa referència als resultats de les proves i avaluacions periòdiques, tant internes com externes, en les diferents etapes educatives.