Directori dels documents

Esteu visualitzant tots els documents.

Has attachment Títol Autor Creat Editat Grup Etiquetes
Carta de compromís

Document que té com a objectiu la implicació de les famílies en l’educació dels seus fills i filles i aconseguir determinats compromisos per part dels centres a favor d’un entorn de convivència i respecte que faciliti les activitats educatives.
Els pares, mares o tutors i els… Llegeix més»

Document d’al·lèrgies/malalties

En el cas que l’alumne/a tingui alguna al.lèrgia reconeguda i/o malaltia a tenir en compte cal que es notifiqui al tutor/a i al centre mitjançant el document.

Autorització recollida alumnat

A la sortida del centre els nens/es seran recollits pels seus pares/mares o tutors legals. En el cas que l’infant hagi de ser recollit per alguna persona que no siguin els tutors/es legals, aquests l’hauran d’autoritzar posant el seu nom i DNI en el document… Llegeix més»

admin 30 de novembre de 2018 30 de novembre de 2018 autoritzacions, documents, famílies
Autorització sortides pel poble

L’escola reforça tota la tasca educativa amb activitats fora del centre, les que són fora del municipi són autoritzades per la família  abans de realitzar-les, però per a totes aquelles que es fan dins de la nostra població cal que siguin autoritzades una sola vegada.… Llegeix més»

Autorització dret d’imatge

El centre disposa d’espais de comunicació i difusió, inclosos els espais web, on informa i fa la difusió de les activitats escolars lectives, complementàries i extraescolars.
En aquests espais es poden publicar imatges en què apareguin, individualment o en grup, alumnes que fan les activitats esmentades.
Atès… Llegeix més»

admin 30 de novembre de 2018 30 de novembre de 2018 documents, famílies
Autorització per a l’administració de medicació dins l’horari escolar

n cas d’haver de donar qualsevol medicament al vostre infant dins de l’escola, és necessari que porteu la recepta del metge i la vostra autorització, degudament signades.
Haureu d’especificar l’hora i la dosi en que se li haurà de donar l’esmentat medicament i donar-lo a:
– La mestra tutora (si… Llegeix més»

admin 28 de novembre de 2018 28 de novembre de 2018 documents, famílies

No hi ha cap document.