Convenis de col.laboració entre l’escola i la Universitat de Barcelona

L’escola manté un conveni de col·laboració des del 2019 amb el Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica (GROP) de la Universitat de Barcelona.  El GROP és un grup de recerca consolidat i reconegut com a grup de qualitat en educació emocional per la Generalitat de Catalunya.  A continuació us presentem els convenis que s’han signat:

• CONVENI DE COL•LABORACIÓ ENTRE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA I L’ ESCOLA CAN PARERA EN LA RECERCA TITULADA“ Avaluació i assessorament del projecte d’educació emocional a l’educació infantil i primària”. La vigència del present conveni serà del 1 de desembre de 2019 fins al 30 de juny d 2020. Aquest contracte ha estat prorrogat prèvia revisió i ajust dels compromisos per les dues parts fins al 18 de març de 2021.
• CONVENI DE COL•LABORACIÓ ENTRE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA I L’ESCOLA CAN PARERA EN LA RECERCA TITULADA ” Avaluació de la implementació de l’educació emocional a la educació infantil i primària”. Vigència del conveni: del 19 de març de 2021 fins ea 30 de juny de 2022. Aquest conveni podrà ser prorrogat prèvia revisió i ajust dels compromisos per totes dues parts.